HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Végre bejegyzés!

timerworkout 2014.05.28. 19:23

Heey guys!

Sajnálom, hogy régen írtam. Persze, valakinek biztos megy érettségi mellett is, de én elég kemény suliba járok (jártam!), úgyhogy nem volt annyi időm. Természetesen ez is csak egy kifogás, vagy egyetértetek, elhiszitek, vagy nem.

Többször is megesett, hogy egy hétre, de volt olyan is, hogy egy hónapra abbahagytam az edzést. Nyilván nem ott tartok, ahol szeretnék, de most ez van, ezt kell szeretni. Szerencsére nincs sok hátra, és túl vagyok az érettségiken! Yea'!

Most vasárnap Tour de Óbuda. Őszintén szólva nem tudom, hogy fog menni, ekkora távot nem tekertem, sőt mostanában rendszeresen sem tekertek. Meglássuk. Amúgy végre elkezdtem egy régebbi projectemet, várom az eredményt! Ja igen, bringaépítés, de nincsenek nagyon konkrét tervek, illetve most nem megyek bele a részletekbe.

Úgy gondolom, most elég lesz ez a poszt. Csak egy kis "jegyzet", hogy még élek... Písz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr736224075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása