HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Árvíz után, nyár előtt

timerworkout 2013.06.14. 21:57

Na, Szentendrét megmentettük! A legutóbbi posztom utáni napokon is kint voltam/voltunk a gáton és dolgozgattunk! :-) 

Az edzéstervem 10. hetében vagyok. Huhh, hogy elszállt az idő! 11 hétig van a táblázatocskám berajzolva, kb suli végére időzítettem. Most az utóbbi hetekben már lassult az intenzitás, meg az árvíz is bekavart, de már készen van a nyári turbó tervem! Igyekezni fogok nem úgy elhúzni a megosztását Veletek, mint múltkor. 

Napközben már eléggé meleg is van, gondolom ezért is tolódik már az edzésidő. Tegnap is és valószínűleg ma is késő este (vagy már éjszaka) megyek edzeni. Tegnap kicsit lájtosabb volt, de azért mozogtam, most jobban megerőltetem magam, bár már legurult egy sör. :D Haverral megyek, úgyhogy szerintem megint beszélgetek egy jót. 

Sok a dolog, de megy az élet. Persze, lehet az én hibám is, viszont nem úgy fejlődök, mint jónéhány street workoutot végző ember. De álljunk csak meg, a panaszkodásaimnak és a negatív dolgoknak nem itt a helye! :D

Jóccaka' és jó edzést! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr335361948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása