HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Szépjóestét!

timerworkout 2013.02.04. 20:10

Szép és jó estét!

Régen jelentkeztem. Vagyis mi számít? Én annak éreztem. :)

No tehát, kicsit fel kell turbóznom magam, nem fogok annyi időt tökölni a fegyenccel és természetesen kiegészítem. Próbálom elosztani az edzéseket a napokra, 1 nap kihagyásos regenerációval. Persze valamit gyakrabban, valamit még ennél is ritkábban. 

Ja, nem is említettem! Kidolgozok egy FIX edzéstervet. Bár suli mellett nem könnyű, de egy mesterlépés nyárig egy célom. Még gondolkozom, hogy befejezzem-e a 6 hetes maradék 3 hetét DYM nélkül. De még az is lehet, hogy most előveszem a fegyencet, később pedig a 3 hét a 6-ból.

A kajával is kezdenem kéne valamit, mert szerintem nem tudok bevinni annyi tápanyagot, mint magamnak szeretném. Úgyhogy lehet, hogy kúraszerűen kipróbálok fehérjét is. Egyelőre az ár az, ami visszatart. Döhát á csikéjét se ággyák occsón! Meg maceravera.

Majd írok. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr485062940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása