HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

w3 Péntek +hétvége

timerworkout 2013.01.27. 12:44

Nem csináltam tegnap teljes edzést, napközben Pesten mozgolódtam. Az edzés 30 fekvőtámaszból és 3x3 pull up húzódzkodásból állt kb másfél vállszélességben. Számomra haladás! Ma pedig kosárlabdázni voltam, elég rendesen kimozogtam magam, amikor pihentünk, akkor még lenyomtam a teremben 2x3 pullupot. Még délután családdal elmegyünk egy közeli forráshoz sétálni és vizet hozni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr605046320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása