HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

5 ruha - 5 húzódzkodás

timerworkout 2012.12.29. 22:34

Egész kellemes kis nap volt, de visszagondolva nem sok értelmes dolgot csináltam. :D Mai edzésem teregetésből állt. No egy kicsit részletezve... Teregettem és azt mondtam magamnak, hogy minden 5. ruhadarab után 5 chin up vagy pull up. Az egész végébe még csináltam 10 térdemelést. 

Azon gondolkodtam, hogy ha nem sikerül sehova se elmennem szilveszterkor, akkor itthon tartok egy extra hosszú edzést. Mert hát eddig nem alakul valami jól a szervezés az én szememből nézve. Holnap viszont jön egy rég nem látott haver, úgyhogy úgy néz ki, elmegyünk lőni egy kicsit :) 

És ne feledjétek, a béka nem mindig brekeg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr314987103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása