HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Korlátozott lettem

timerworkout 2012.11.15. 21:54

Ma tesin elkezdtünk korlátozni. Sajnos annyira nem szeretem, gondolom azért, mert nem vagyok jó belőle. Na jó a bukfenc még úgy ahogy megy, a fejenállás tökéletes, de beugrás és kitolás, illetve saslengés elég esélytelen eddig. Kiugrás most nem volt, de azt se tudtam tökélyre fejleszteni tavaly. Hazafelé megálltam játszin húzódzkodni, ment is néhány, de nem voltak hibátlanok és nem sikerült valami sok. A vas is elég hideg volt (rohadtul) :D

Itthon a maradék mozgás az alábbi volt:

3x 10  Térdemelés fekvésben
2x 25  Teljes fekvőtámasz széles tartással 

Vacsora: Tel.kiőr.kifli joghurttal, paprikás csirke ubival és tésztával

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr204909308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása