HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Önmotiváció és fejlődés

timerworkout 2012.11.08. 21:43

Na, két osztálytárs is elkezdte a fegyencedzést és calisthenicset! Üdv Néktek!  
Ma tesin kicsit korlátoztunk, fociztunk és megnéztem, hogy megy a teljes fekvőtámasz. Hasonlításképp 1-2 éve néhány szabályos épphogy sikerült. Mondjuk nem kezdtem ezt a sportot régen, de magamhoz képest jó.

Most több, mint 20 darab sikerült!

Itthon nem tartottam olyan nagy külön edzést, teljes fekvőtámaszból csináltam néhányat. 24 sikerült! És még tudtam volna folytatni! Ez feldobta a napomat, ebből is látszik, hogy azért fejlődöm. :-)

Vacsora: csirkehusi gyümölcsszósszal, brownie, joghurt

Jó edzést skacok!! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr734897962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása