HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Német? Nyamm!

timerworkout 2012.09.19. 20:59

Ma német TZ-t írtam, ami úgy érzem, hogy elég jól sikerült, remélem, hogy hibátlan lesz. Tesin nem futottunk, ellenben fociztunk, ami szintén meg tudja mozgatni az embert! Csak egy probléma volt: kapus voltam. Egy-két szerintem igen csúnya gólt bekaptam, de nyert a csapatom. Jó volt hazaérni. Ma itthon csak rövidített edzést csináltam, nem volt túl sok időm vacsora előtt, azt is csinálnom kellett, illetve mentségemre legyen még mondva, hogy elmentem futni. 

1x 20 Fekvőtámasz előredőlve
1x 50 Térdfelhúzás
1x 20 Hátsó nyomás (börtön tolódzkodás)

Vacsora: Grillfűszeres csirke törtkrumplival és zöldségekkel, cseresznye kompóttal    

NYAMM!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr34788962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása