HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

Kondiparkok 2.

timerworkout 2013.04.14. 22:38

Megvolt a szombat is, sőt már a vasárnapot zárhatjuk lassan. A bringámat péntek este Budapesten hagytam, így szombaton csak be kellett mennem érte és a rakparttól már nem volt túl messze a Margitsziget. Zsolt barátommal ott találkoztunk és a szigeten kerekeztünk tovább. 2 teljes kört mentünk, illetve még néhányszor keresztül-kasul. És  ahogy írtam, elmentünk a Margitszigeten található kondiparkba. Hmm......

Jobbnak képzeltem. Nyanyakondi is meg nem is, szóval kb egy szinten van a Szentlélek teressel, bár utóbbi nagyobb. 

Előny: van haspad. Az azért jó ha van.
Hátrány: kicsike, kevés felszerelés és nem annyira kondis.

Volt egy cucc, aminek a használat mikéntje nem volt túl egyértelmű. A táblára Tai-chi kerék volt írva meg rajzolva, de aki már járt ott, az tudja miről beszélek; ez nem az. Ez mintha óvodás méretűeknek lenne kétfogantyús húzódzkodó vagy L-tartó. Másik, hogy olyan széles és csúszós volt minden villanypózna a környéken, hogy még csak a zászlót se tudtam kipróbálni. Szóval nem volt valami nagy bumm az egész. Hajógyári szigetes eddig mindent vitt nálam, mondjuk a híres ELTE BEAC pályán még nem jártam. Hajógyárin a hátrány, hogy nyáron meleg van és ha felettünk van a nap, akkor bizony pont a fejünkre süt edzés közben. 40 fokban nem kellemes. Illetve szerintem ennek ellenére nyáron dugig lesz... 

Szombat este sikerült meglepetést okozni a bulival, úgyhogy jól indult az a rész. Gondoltunk egyet, hogy éjszaka elmegyünk a Nyugatitól a várhoz kerékpárral, hátrahagyva a bulizókat. Megtettük. Nem mentünk fel teljesen, csak a "kilátóig". Ott letettük a bicikliket és edzettünk! No meg beszélgettünk. Nagyon jó volt az időm, mozogtunk és tulajdonképpen jól jött, hogy ketten voltunk, mert több dolgot is ki tudtunk próbálni. Például megpróbáltuk az egymáson egyszerre fekvőzést. Nem könnyű! Nem is ment sok belőle... Aztán kondigépeket és súlyzókat helyettesítettünk egymással. Mondjuk ő izomból emelte a "súlyokkal megpakolt rudat", tehát a kezemet, én meg közben erőből, de még határon belül nyomtam lefele a kezem. Mindkettőnk izmai mozogtak, mégis volt egy ellenállás, amitől nehezebb volt. Probléma megoldva! Még néhány gyakorlatot hasonló módon csináltunk meg. Én még sokat tricepszeztem, jól be is durrant! 

Ma pedig csak a hévig aztán Szentendrén a hévtől hazáig tekertem, mert meg kellett most spórolnom azt az egy órát, hiába volt szép idő. 

Összegzés: Remek hétvége volt a két keréken és a saját testsúlyon, lábnap triplán megvolt, eszméletlen volt az éjszakai edzés, viszont 3 órát aludtam és most is késő van, holnap igyekszem délutánra egy szunyát beiktatni. De edzést is! Azt hiszem már a békási kondiparkot is említettem, szóval az eddig említettek közül a maga hátrányaival együtt, de a Hajógyáris pálya a legjobb helyezett. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr945222918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása