HTML

timer's training and workout

Tulajdonképpen egy edzésnapló kicsit kiegészítve. Sok sikert mindenhez!

Akiket érdemes megnézni

Friss topikok

  • timerworkout: @jayworkout: Köszi! nem telik nap, hogy ne gondolnék arra a mondatra :) Neked is hasonlókat tudok ... (2012.11.13. 22:31) Rólam
  • Tomasu: Szívesen. (2012.11.01. 09:11) Hűvös
  • timerworkout: @Elítélt: jah, már látom is :) (2012.10.24. 21:16) Blog indítása

Címkék

3. és 4. nap

timerworkout 2012.12.18. 17:29

Roppantul örültem, hogy a szombat munkanap volt és ha jól számolom, már negyedik hete csak egy napos a hétvégém. Nyilván az egy napos is a következő hétre készülök. Tegnap adtuk elő a Doktor Placébó avagy a Kék habostorta című színdarabot. Este még elmentem megnézni egy osztálytársam néptáncfellépését, bár elég rossz idő volt.

Ma igyekeztem azért pihenni, szerencsére médiaesszét már leadtam múlt héten, így azzal nem kellett foglalkoznom. Megint beesteledett és nem végeztem, de nem érdekel.

3. nap    3 percig hídtartás 
4. nap    4 Burpee, ami tulajdonképpen négyütemű fekvőtámasz, csak felugrással 

Vacsora:  paprikás csirke nokedlivel, turmix

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://studentconvict.blog.hu/api/trackback/id/tr1004968510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása